نارنگی مجازه تو هفت ماهگی؟

۶ پاسخ

منم میدم هم پرتقال و نارنگی اگه رفلاکس نداره بده

مرکبات اسیدی ن،من که نمیدم هنوز البته پسرم‌رفلاکس داره

.......

تصویر

البته ابشوباپوره سیب قاطی میکنم

والا دکتر گفت تا 1 سالگی مرکبات مث پرتقال و نارنگی و لیمو ممنوعه

من که میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان Liyana🩷Delana مامان Liyana🩷Delana ۱۶ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی
مامان ♬• صدرا •♬ مامان ♬• صدرا •♬ ۱۳ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱۵ ماهگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۱ سالگی