۶ پاسخ

وای منم دومین پریود بعد تخمک کشی هنوز نشدم و ۲ روز تاخیرم.
بی بی هم منفی شد دلخور و ناراحتم😢

دختر انشالله خیره🤲🏼

برای من پریود دوم تاخیر داشت

ن همون سر موقع شدم

بتا دادی؟برو بتا بده خیره ایشالله

پریود نشدی؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌ونهم بارداری