امروزآزمایش قنددادم ببینین قندم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

قند مرحله دوم یکم بالاست
عفونت ادراری داری یکم
شن ریزه ک میشه همون اوگزالات هم دیده شده
مایعات زیاد بخورید

عزیزم یکم بالاست مرحله دومت نرمالش ۱۴۰ که شما ۱۴۵ بازم مشکلی نیست به اون صورت به دکترتون نشون بدین

قند خوبه.تیرویید باید دارو بخوری .
این چیه که زده بالاس؟نمیدونم

عاایه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان پناه 😍💞💕 مامان پناه 😍💞💕 ۶ ماهگی
مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیان❤️ مامان دیان❤️ ۱۱ ماهگی