سلام ببینین خانما قندم بالاست؟

تصویر
۳ پاسخ

قرص آهن چی مصرف میکنی

قند دو ساعته ی کوچولو بالاست نگران نباش شیرینی جات نخور نون و برنجم کمترش کن

سلام عزیزم قندناشتات خوبه قند یک ساعته هم خوبه ولی قند۲ساعته یه خورده بالاست که با رژیم غذایی برطرف میشه آن شاالله فقط ۱۲عددبالاست قندمصنوعی حذف کن سیب زمینی و ماکارونی اصلا نخور برنج و نون هم کمتر کن تعداد واحد میوه که میخوری هم کمترش کن مثلا روزی ۲عدد میوه بخور
بازم نظر پزشکت مطرح هست ببین اون چه میگه ولی تاقبل ازاینکه سری پیش پزشک خودت رژیمتو رعایت کن

سوال های مرتبط

.... .... قصد بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری