سلام خانما قندم بالاست؟

تصویر
۳ پاسخ

نه خوبه. من باید باز قند دو ساعته بدم این هفته😩

اره بالاست

نه خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد