واییی خانما قندم بالاست میترسم برم دکتر😂😂👍🏻

تصویر
۱۱ پاسخ

ماشالله دختر تا با مرز دو تا کم داری! ولی با رعایت خوب میشی، همین که مرز رد نکردی شکر واقعا

سلام برامن چطورع

تصویر

من ۹۴ بود گفت متفورمین بخورم

قبل از ازمایش قند باید چیکار کنیم؟

برا من بعد ۱ ساعت ۱۹۵ بود بعد دو ساعت ۱۶۵ ناشتا ۷۷ دکتر دارو ننوشت

واسه من ۱۱۲ ناشتا بود رفتم دکتر بهم قرص داد

خیلی هم بالا نیستی فقط رژیم غذایی رو مراعات کن من ناشتام کمتر از تو بود اما بعد محلول بالاتر از تو بود دکتر دارو نداد گفت فقط شیرینی جات نخور

بایدبری دکتر
اینطورخطرش،بیشتر عزیزوم

همش تو محدوده نرماله بالا نیست!!!
ولی سه ساعت یکم نزدیک مرزه
ولی دو مرحله دیگه چون محدود نرمال مشکلی نیست ولی خب مراعات کن و زیاده روی نکن

برو بخاطر بچه دارو میده کنترلش میکنه دکتر نری خطر داره سعی کن قندیجاتتم کم کنی

لب مرزی

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
.... .... قصد بارداری
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری