خانما قندم خیلی بالاست؟

تصویر
۹ پاسخ

اینم هست میشه بگید چ ازماشایی داره

تصویر

میشه آزمایش منم بگید

تصویر

اره هر سه قند ناشتا،یکساعته،دوساعته بالاست

نرمال بین ۶۵_۱۰۰ولی برای شما ۹۷ هس اون خطرناکی که میگن نیس

یه کم بالاس .سعی کن رژیم بگیری

احتمالا بهت قرص بده

نترس یکم اره بالاس حتما رژیم بگیر احتمالا بهت قرص بدن یابگن انسولین

اره بالاس

نه گلم نترس ولی مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
.... .... قصد بارداری
مامان nil🌙 مامان nil🌙 ۱ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی