خانوما قندم خیلی بالاست؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیرم میگم شما کدوم دکتر زنان میری راضی هستی؟

لب مرزه

باید رعایت کنی🥰

با رعایت درست میشه عزیزم سعی کن قند مصنوعی و کم کنی ماست کم چرب همراه غذا و سالاد کاهو و خیار و اینا هم در طول روز همراه با غذا مصرف کنی پایین میاد برای من بالاتر بود با رعایت الان زیر صد شده استرس هم نداشته باش بدتر میکنه

چون قند ناشتا هست ، باید خیلی رعایت کنی گلم ، چیزای شیرین و قندی رو کم کن. باید بین ۶۰ تا ۱۰۰ باشه ولی برای شما ۱۰۱ ، مثلا رو ۸۰ اینا باشه عالیه

دو مرحله انجام دادین؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان کوثر👼👼 مامان کوثر👼👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی