قندم خیلی بالاست خانوما چیکار کنم

تصویر
۳ پاسخ

بهت رعایت تغذیه با دارو میده

ببر دکتر غدد احتمالا متفورمین یا انسولین میده

عزیزم بتلاست اما نه خیلی برا من ۱۲۰ ناشتا و ۱۶۰ دوساعت بعد بود از همون اول بارداری انسولین زدم و قرص

برای شما دکتر با قرص و رعایت غذایی کنترل میکنن

سوال های مرتبط

مامان nil🌙 مامان nil🌙 ۱ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوثر👼👼 مامان کوثر👼👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی