۷ پاسخ

قندت چنده

کدو توی ماست رنده کن بخور
خیار و کاهو زیاد بخور
ماکارونی و سیب زمینی و برنج و باهم استفاده نکن و شب هم اصن نخور
نون فقط جو یا سنگک
برنج هم سعی کن مخلوط بخوری مث عدس پلو و لوبیاپلو
بامیه هم خوبه
من اینایی ک گفتم تو رژیم خودم هس
اگ خاستی عکسشو میفرستم واست
من از هفته ۶ تحت نظر دکتر تغذیه و غددم واس قندم
خداروشکر تا الان کنترل شده بوده

کنار تمام غذاهات سالاد بخور

شنبلیله خشک بریز یه کم‌رو ماست با غذات بخور معجزس

اینجا فایده نداره ، برو تغذیه اگه اینترنتی هم بگیری بهت رژیم میده . اولشم سخته ها الکی نیست

خیار...ماست کدو...بامیه بجوشون ابش که لیزه بخور...سماق...اب زیاد..

قند مصنوعی حذف کن
میوه روزی یکی دوتا
ماکارونی و برنج و نون کمتر کن بیشتر پروتئین و سبزیجات

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهلم بارداری
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیـــا🤍 مامان پرنیـــا🤍 روزهای ابتدایی تولد
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد