کدو سبز با خیار خوبه من میخورم قندم امده پایین البته قرص هم میخورم
قند مصنوعی حذف کنید، نان و برنج کم بخورید ، قرص قند ( متفورمین )
از چیزای شیرین دوری کن
من با اینکه نوشابه زیاد میخورم ولی قندم پایینه
باید بنویسی چیا نخورم ...عزیزم با خوردن که قند پایین میاد هرچیزی قند داره حتی میوه ها ..باید سعی کنی بیشتر سالاد بخوری برنج و نون و بعضی میوه هارم حذف کن
برای قندت حتما دکتر تغذیه برو. رژیم رعایت کنی اوکی میشی نیاز ب قرص و انسولین پیدا نمیکنی😘
من کاهو زیاد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.