سلام خانوما
چی بخورم قندم پایین بیاد ؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

کدو سبز با خیار خوبه من میخورم قندم امده پایین البته قرص هم میخورم

قند مصنوعی حذف کنید، نان و برنج کم بخورید ، قرص قند ( متفورمین )

از چیزای شیرین دوری کن
من با اینکه نوشابه زیاد میخورم ولی قندم پایینه

باید بنویسی چیا نخورم‌ ...عزیزم با خوردن که قند پایین میاد هرچیزی قند داره حتی میوه ها ..باید سعی کنی بیشتر سالاد بخوری برنج و نون و بعضی میوه هارم حذف کن

برای قندت حتما دکتر تغذیه برو. رژیم رعایت کنی اوکی میشی نیاز ب قرص و انسولین پیدا نمیکنی😘

من کاهو زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد