خانوما چه بخورم قندم پایین بیاد 😮‍💨😮‍💨🧿

تصویر
۷ پاسخ

کدو‌سبز خیلی قند و میاره پایین
کدو ابپز یا داخل ماست رنده کن بخور

منتظرم دکترا باز بشن برم دکتر

من چن روزه قندم میگیرم 240

قندت چنده الان

قند مصنوعي رو حذف كن
قند طبيعي رو هم به حداقل برسون
قند خيلي خيلي خطرناكه

قند مصنوعی و برنج و ماکارونی و سیب زمینی رو کم کن
سعی کن شب میوه نخوری چون قندش زود جذب میشه

باید نخوری که قند بیاد پایین
رژیم قرص و در نهایت انسولین

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد