۷ پاسخ

یه سوال داشتم توهفت ماه گذاشتن رنگ مو گیاهی بدون امونیاک ضرر نداره

توت خشک

چوب دارچین بجو

منم تصمیم دارم بگیرم استفاده کنم

به من یکی تو همین گهواره گفت که قندش بالابود با بامیه خورشتی پایین اومد
١دونه بامیه رو افقی برش بزن بعدتواب جوش نصف استکان بزار دم بیاد بعدش جفتشوبخور ١هفته روزی دوبار
میگفت قندش عالی اومدپایین

آبغوره بدون نمک باشه حتما یا کدو سبز یا چایی سبز

ی بیست دقیقه پیاد روی کن پایین میاد

سوال های مرتبط

مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهلم بارداری
مامان پرنیـــا🤍 مامان پرنیـــا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد