مامانا چی بخورم یا چیکار کنم قندم بیاد پایین؟🥺

۹ پاسخ

اگ زایمان طبیعی بخوای نمبشه یا سخت میش

کدو سبز اسفناج
حتما برنج رو با یه چیزی قاطی کن بخور که حجم برنجت کم بشه

فقطططط کدو سبز عااالیه

عزیزم نون و برنج رو کم کن اگه میتونی نون سبوس دار بخور شیرینی و شکلات و اینارو کم بخور
بعدشم اگرم قندت خیلی بالاعه دکتر قرص میده

برای منم یکم بالا بود یک هفته رعایت کردم خوب شد البته من روزانه ۲تاهم متفورمین میخورم
توهم رعایت کن ک خدایی نکرده به انسولین کشیده نشه چون اونجوری خودت خیلی ورم میکنی و بچتم بیش از اندازه وزن میگیره البته وزن کاذبه و بعد بدنیا اومدنش از بین میره ولی بیشتر سلامتی خودت مهمه و از استرس دور کن خودتو
من احساس میکنم قندم از استرس رفته بود بالا

کدو سبز ابپز

کدو سبز خیار میگن خوبه

به دکتر بگو

میوه کیوی و خیار فقط قند نداره
هرچیز شیرینی رو کلا حذف کن
دلستر و ن شابه تا شله زرد و اینا

سوال های مرتبط

مامان نـــگار🥹🌱 مامان نـــگار🥹🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری