خانما کسی میدونه قندم چطوری بالاست؟

تصویر
۹ پاسخ

برای من ناشتا ۷۰
یک ساعته ۱۷۹

خوبه یا دارو میدن بهم؟؟

هم قند ناشتا لب مزره
هم قند یکساعته یه مقدار بالاست
اگه میتونی با یه کارشناس یا مشاور تغذیه صحبت کن
با اصلاح تغذیه درست میشه

ناشتایی ۹۲

دگتر برو

باید ۱۴۰باشه مال شما ۱۵۱ باید رعایت کنی

گلوکز بعد یه ساعتت خالیه

هم ناشتا هم یک ساعت بعدت بالاس
برو دکتر غدد بهت دارو میده
نترس منم لب مرزم دارو میخورم

اینجا قند ننوشته که

۹۲یه قندت

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی
.... .... قصد بارداری
مامان aaaaam مامان aaaaam ۷ ماهگی
مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی