برای من ناشتا ۷۰
یک ساعته ۱۷۹
خوبه یا دارو میدن بهم؟؟
هم قند ناشتا لب مزره
هم قند یکساعته یه مقدار بالاست
اگه میتونی با یه کارشناس یا مشاور تغذیه صحبت کن
با اصلاح تغذیه درست میشه
ناشتایی ۹۲
دگتر برو
باید ۱۴۰باشه مال شما ۱۵۱ باید رعایت کنی
گلوکز بعد یه ساعتت خالیه
هم ناشتا هم یک ساعت بعدت بالاس
برو دکتر غدد بهت دارو میده
نترس منم لب مرزم دارو میخورم
اینجا قند ننوشته که
۹۲یه قندت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.