قند ناشتا 90لب مرز
کو قند یک ساعته؟
اره عزیزم
ناشتات لب مرزه
۱ یا دو ساعتت بالاس
احتمالا بری میفرستت دکتر تغذیه بعد اگه ج نگرفتی دارپ میده
ناشتات مرزه، بعد خوردن شربت هم نهایتا باید ۱۴۰ میبوده ۱۷۳ اس
نگران نباش یا بهت متفورمین میده یا میگه رعایت کن ۲ هفته و آزمایش قند تکرار میکنن(بدون پودر)
نه دیگه ۹۰خوبه
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.