سلام مامانا قندم بالاست؟عصرمیرم دکتر دعاکنید

تصویر
۶ پاسخ

قند ناشتا 90لب مرز

کو قند یک ساعته؟

اره عزیزم
ناشتات لب مرزه
۱ یا دو ساعتت بالاس
احتمالا بری میفرستت دکتر تغذیه بعد اگه ج نگرفتی دارپ میده

ناشتات مرزه، بعد خوردن شربت هم نهایتا باید ۱۴۰ میبوده ۱۷۳ اس
نگران نباش یا بهت متفورمین میده یا میگه رعایت کن ۲ هفته و آزمایش قند تکرار میکنن(بدون پودر)

نه دیگه ۹۰خوبه

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
.... .... قصد بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان محمد عطا🐞 مامان محمد عطا🐞 ۹ ماهگی
مامان بچه خوشگل مامان بچه خوشگل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری