مامانا قندم یکساعت بعد صبحانه ۱۴۱بود بالاست؟

۳ پاسخ

تا یکساعت باید زیر ۱۴۰باشه دوساعت باید زیر ۱۲۰باشه منم قند بارداری دارم انسولین میزنم

عزیزم رنج نرمال ازمایشگاه رو ننوشته ؟اگه بالا باشه یه ستاره یا فلش جلوش میزنه

نه تا ۱۸۰ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی