خانما شکمم ب شدت سفت میشه اصن شل نمیشه از چیه

۵ پاسخ

انقباضه دیگ

منم تا آخر بارداری شکمم شل بود

چون جا نداره زیاد

من احساس می کنم دست یا قسمتیش داخل واژنم هست
نمی دونم هی کمرم میگیره و ول می کنه
بکیره هم حس ادرار دارم

منم اینجوری میشم دراز می کشم بهتر می شم احساس می کنم نی نی خودش رو سفت می کنه

سوال های مرتبط

مامان آرکان ، آیسین مامان آرکان ، آیسین ۸ ماهگی