کیا تا این موقع مشغول شیردهی هستید

۸ پاسخ

😭😭😭😭😭ممممممممن

ناشکری نکنید من حاضرم شب تا صبح پیش دخترم باشم بهش شیر بدم ،الان دوروزه بیمارستانم ندیدمش دلم داره براش پر میزنه

ماه دیگه انشالله شروع میشع🤣🤣🤣

من🙋،البته شیرخشک

من هیچ جوره نمی‌خوابه گذاشتمش رو پاهام

میشه بگی سزارین خیلی سخت بود یا نه؟

مننننی ک نمبخوابه ب هیچ قیمتی ۲۰۰ بار سرپا خوابم برد

من 🥴

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی