۷ روز تاخیر
دیروز موعدم بود

ولی منفی 😭😭😭😭😭😭😭😭
چراااا

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم بذار چن روز دیگه بزن خیلیا دیرتر تست مثبت میشه ازمایشم میتونی 4 روز بشه بری بدی

چطوری دیروز موعدت بوده و ۷ روز تاخیر داری؟

آزمایش بده مطمئن تره

سوال های مرتبط

ماهور ماهور قصد بارداری
زهرامهردخت زهرامهردخت قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان 🌙🐣 ♥️ مامان 🌙🐣 ♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری