۷ روز تاخیر و همچنان منفی🙂🙃🫠

۴ پاسخ

تنبلی نداری؟؟؟

رازیانه بخور پریودشی

بمون چون من تا ۱۰ رو منفی بودم هیچ علایمی نداشتم

سلام عزیزم منم سر پسرم اینجوری شدم حتی آزمایش هام هم منفی در اومد بعد 15روز مثبت شد

سوال های مرتبط

ماهور ماهور قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی