بیاید یکم دلداریم بدید حالم خیلی بده انگار افسردگی گرفتم😭😭
روز سوم زایمانم پسرمو بردم دکتر گفت زردی داره زردیش رو۱۴ بود دکتر گفت باید همش تو دستگاه باشه اصلا درنیارش. برای همین سعی کن وقتی تو دستگاهه اگه گریه کرد شیر خواست بهش شیرخشک بدی فقط نیم ساعت میتونی بیاریش بیرون اونم برای تعویض پوشک و یکمم شیر خودت
بعد که پسرم زردیش خوب شد شیر خشک و قطع کردم بهش شیر خودمو دادم ولی انقد بی قراری میکرد نمیموند اصلا. فهمیدیم گرسنه میمونه و شیرم اصلا براش کافی نیست. دوباره براش شیرخشکو شروع کردم اونم فقط دو وعده ۳۰سی سی در شب به همین روال پیش رفتیم همه چی خوب بود اما در طول روز که شیر خودمو‌میخورد اصلا درست نمیخوابید و بیشتر گریه میکرد ولی شب اروم بود راحت میخوابید
بعد ازینکه حدود ۳۵ ۳۶رثزش که شد بردیم ختنه ش کردیم انگار همونجا هم سرماخورد . بی تابی میکرد اصلا سینمو‌نمیگرفت مادرا گفتن شیر خشکو بده بهش وگرنه گرسنه میمونه قندش میوفته دیگه منم دادم دوسه باری هم شیرمو دوشیدم ولی همون شیر دوشیده شده که تو شیشه میریختم رو بالا میاورد شیر خشک رو نه.
ادامه تاپیک بعدی..

۱۰ پاسخ

عزیزم حالت قابل درکه و متوجهم.گاهی همه چیز در کنترل ما نیست.خود من بچه ای بودم که شیر خشک خوردم و باور کن از خیلیا بدنم از همه نظر بهتره.
اینو صرفا گفتم تا بدونی لزوما شیر خشک بد نیست.انشالله همیشه تن خودت و پسرت سالم باشه.

مهم اینه تو خواستی نشد سرخود اینکارو نکردی خودت اذیت نکن ....درخولست دوستی بده گلم داشته باشیم همو🥹

عزیزم چرا خودتو عذاب میدی وقتی همسرت درکت میکنه بقیه اهمیتی ندارن،هرچند حتی زن وظیفه شیر دادن نداره.دیگه شما هم‌تلاشتو کردی واقعا حرف مردم مهم نیس به کسی ربطی نداره.تازه شیر خشک هم خیلی وقتهابهتر از شیر خودمونه

عزیزم خودتو اذیت نکن خب تو تلاشتو کردی
ببخشید زردی بچت فقط با دستگاه اومد پایین؟؟ اخه دختر من ۳روز بیمارستان بستری بود اوردیم خونه باز رف بالا باز دستگاه اوردیم و ۲روزم توش بود زردیش شده ۱۰ باز دکتر یکشنبه گفته بیارش
قطره ای چیزی شما ندادین ب بچتون؟

الان اگه هنوزم ‌شیر داری بده بهش
شبا تو حالت خواب‌آلود بهش بده

اگه میخوای خودت بازم شیر بدی یه خانم دکتر هست متخصص اطفاله تو اینستا و ایتا هم کانال داره کمک میکنه به مادرا که شیر خودشونو بدن دوباره.راهنمایی میکنه.تو اینستا سرچ کم دکتر صدیقه طهرانچی بهش پیام بده

عزیزم برای چی خودت مقصر میدونی تمام تلاشت و کردی پسر منم تا ۴۰ روز شیر منو خورد بعدش دیگه نخورد و شیر خشک میخوره اصلا عذاب وجدان نگیر درسته که شیر مادر خیلی خوبه ولی خوب وقتی نمیخورن و بالا میارن چه فایده ایی داره

ن عزیزدلم تو تلاشتو کرذی تقصیر تو نیست ک، منم دوست داشتم شیرخودمو بخوره، اما شیر نداشتم و بچه م از پنج عصر ک دنیا اومد تا خود صب گشنه مونده بود، هرکاری کردیم سینمو نگرفت و منم شیر نداشتم ینی نگرفت ک شیرم بیاد، دیگه شیر خشک خریدیم براش. تا س چهار روز اول هم هیچی نداشتم. الان با شیردوش میدوشم شاید فقط ی وعدع ش بشه، خیلی‌شیرم کمه. ولی بازم همونو تو خواب بهش میدم، خیلی‌هم گریه کردم چون حس میکردم مادر خوبی نیستم و بچم دیگه‌دوسم نداره. اما مگ تقصیر من بوده؟ نه! تقصیر تو نیست، اذیت نکن خودتو.

عزیزم چرا خودتو ناراحت میکنی
منم از نظر روحی داغون بودم پسرم سیر نمیشد شیر نداشتم و سینه هامم اصلا خوب نمیشد دیگه ولکردم شیرخشک دادم
بچه یه مادر افسرده رو میخاد چیکار
تو تمام تلاشتو کردی
پسر منم کلا یک ماه شیر خورد
چند وقتی عذاب وجدان داشتم ولی خودمو آروم کردم
شیر میدادم چون شیر نمیشد همش سینم دهنش بود این باعث شده بود حال روحیم داغون بشه

بقیشو اینجا براتون مینویسم😭😭😭
خیلی حال روحی بدی داشم همش گریه میکردم دوس داشتم شیر خودمو بخوره اما اصلا قبول نمیکرد دیه کلی باهام صحبت کردن همسرم و مادرم گفتن اشکال نداره تو تلاشتو کردی وقتی شیرت براش کافی نیست دیگه تو مقصر نیستی
الان تقریبا ده روزی میگذره و من یکم بیخیال شده بودم ولی دوباره یادم افتاده کلی ناراحتم همسرم میگه اگه فک میکنی با شیردوش برقی شیرت برمیگرده برات میخرم ولی خودم میترسم که برنگرده و من کلی هزینه هم بکنم .. تازه وقتی شیرمو تو شیشه میریختم و بالا میاورد میگم خب چه کاریه وقتی نمیخوره هرمدلی هم بدوشم بازم نمیخوره فقط هزینه بیخودیه
در اخر بگم که کلی عذاب وجدان دارم کلی ناراحتم شیرخشک بد نیست ولی من دلم میخواست حدقل یکم دیگه بخوره . بنظرتون من مقصرم؟😞😔

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
سلام دوستان
من فرزندم تقرببا دو ماهش
نزدیک به ۴۰ روز دیگه شیرمنو نخورد
اشتباه خودم بود فکر کردم اگه هم شیشه بدم هم شیر خودم جفتش میخوره اما قشنگ شیر منو میخورد قطره شیر افضا هم خوردم شیرم خوب بود بعضی وقتا تو اون ده روز و بردیم دکتر و ... شیر خشک دادیم دیگه عادت کرد چند روز شیر منو دو دقیقه میخورد ول میکرد شیر خشک میدادیم الان دیگه هر چی نصف شب هم پاشدم که گیج خواب سینه خودم و دادم که از کنارش شیرخشک با قطره چکون بدنم بخوره فقط یه شب چند ثانیه گرفت دیگه نمیگیره اصلا به نظر شما چیکار کنم دیگه راهی نیست دکتر هم گفته بود شیر خودت بده شیرخشک یا شیشه خیلی نده از کنار شیرت با قطره چکون بده من فکر کردم نمیشه انجام ندادم الان این طوری شده البته شیشه شیر خیلی سوراخش بد بود دکتر گفت اونت خریدم که مثل شیر مادر میاد اما دیگه نمیشه هنوز شبرم خشک نشده اما چون نمیخوره نمیشه هم بدوشی به فکر شیر دوش برقیم افتادم اما دیگه دیر شده و میگن اگه اصلا نخوره شیری در جریان نیست با برقی بدوشی که فک کنم اگه حتی میدوشیدمم باز میریختم تو شیشه به اون شیشه عادت میکرد دیگه شیر منو یعنی سینه منو نمیگرفت در اون صورت شیر من دیگه نمیامد که بدوشم میدونم طولانی نوشتم اما کسایی که مثل منن یا حدالاقل اطلاع دارن میشه جواب بدن؟؟؟
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامانای عزیز میشه بیاید من وقتی دخترم به دنیا اومد چون سه روز کلا شیر نداشتم بهش شیرخشک میدادم بعد ک شیرم اومد روزی دو تا شیشه شیرخشک میدادم ولی یکم ک‌بزرگتر شد شیرم خیلیییی کم‌شد که رفتم دکتر گفت باید بیشتر شیرخشک بدی گرسنشه دیگه منم شیرخشک بیشتر کردم چون اصلا شیر نداشتم دیگ قطره قطره دیگه تا یک ماهگی شیر خودمو خورد الان ۵۰ روزش ۲۵ روز اول رو بهش شیرخشک نان میدادم بهش می‌ساخت خوب بود ولی بعدش ۲۳ روز شروع کرد به زور زدن خیلییی زور میزد خیلی برای همون بردم دکتر گفت نمیسازه بهش و نفخ داره بهش آپتامیل بده که باز. دو روز آپتامیل دادم فقط بالا میاورد همشو اونم نساخت گفت ببلاک بده دیگه از پنج روز به یک ماهگی دارم بهش ببلاک میدم تا الان دخترم ۱۴م اردیبهشت به دنیا اومده ۱۷م خرداد ک بردمش ینی یک ماه و ۳ روز وزن تولدش ۲۴۲۰ بود ۱۷م ک بردمش ۳۷۰۰ بود یک کیلو و دویست اضافه کرده بود گفت خیلی خوبه ولی دیشب بردمش که ۱۴ روز تا دوماهگی فاصله داره چهارکیلو و صد بود یعنی همش چهارصد گرم اضافه کرده خیلی ناراحت شدم وزن گیریش نسبت به ماه پیش خیلی کمتر بوده بنظرتون شیرخشکش وزن دهی نداره؟اگه دوباره نان بدم بهش بده ؟میگم چون بزرگتر شده یکم جون گرفته شاید بهش بسازه و قطره های دل دردش رو مرتب بهش بدم شاید نان بهتر باشه آخه ماه پیش خیلی خوب وزن گرفته بود
مامان دِلیار🩷🐣 مامان دِلیار🩷🐣 ۴ ماهگی
❌تجربه من از زردی طولانی مدت دخترم

- دختر من وقتی تو بیمارستان به دنیا آمد خیلی صورتش سفید و سرخ بود هیچ اثری هم از زردی نداشت من شیرم کم بود یعنی اصلا نداشتم براش شیر خشک هم خریده بودم ولی اصرار شوهرم که حتما شیر خودت بخوره وگرنه بعدا دیگه سینه نمیگیره بهش شیر خشک ندادم گذشت و روز سوم بردیمش چکاب گفتن یکم زردی داره و با دستگاه گرفتن عددش ۸ بود دکتر دیونه نگفت این بچه زردیش بالاس فقط گفت مرتب شیر بده خوب میشه و شنبه آزمایش بده
منم خب شیر آنقدر نداشتم دو روز گذشت شنبه آزمایش داده بودیم زردی بچه شده بود ۱۶😔😔
سریع بستری شد زیر دستگاه فتو دو شب موند و عددش آمد رو ۸ و مرخص شد فقط گفتن قطره بیلی ناستر بخوره و شیر مرتب و دفع داشته باشه
منم همه اینکارا رو کردم در کنارش خودم همش سردی گوشت خروس عرق کاسنی بطری بطری میخورذم شیر خشت ترنجبین همه چی
دو روز بعدش دوباره حس کردم بچه زرده و بیحال بردیمش دکتر آزمایش داد دوباره زردی رفته بود رو ۱۴
دوباره بستری شد یه شب و عددش آمد رو ۹
و تو این فاصله بخاطر دستگاه آب بدن بچه کم شده بود شیرم کم بود این بچه ۴۰۰ گرم وزن هم کم کرد بمیرم بچه ام آب شد
دیگه دیدیم بخاطر وزنش داره خیلی ضعیف میشه اصلا وزن نمیگیره شروع کردم بهش شیر خشک دادن در کنار شیر خودم
گذشت و هی میگفتم چرا خوب نمیشه این زردی هنوز بچه زرد بود به شدت قبل نه ولی داشت
حدودا ۳۰ روزش شد بردیمش یه دکتر دیگه خدا خیرش بده خیلی خانم دکتر خوبی بودند براش آزمایش خون نوشت که علت زردی مشخص شه ولی من چون قبلش بچم ۵ بار خون داده بود و ضعیف شده بود گفتم یکم دیگه صبر کنم شاید خودش خوب شه
❌ادامه تو کامنت