۶ پاسخ

دارو خوریه
میتونی آبم باهاش بدی

من برای بچه ی اولم گرفته بودم فروشنده میگفت قنداب خوری

شیشه شیر سایز کوچیک بوده واس نوزادیش. اون سری آبی هم واس آب خوردنش خوبه ولی درکل پول اضافه دادی 😂

خریدی بعد میپرسی چیه؟

😂😂🥴

جا ممه ای هست

سوال های مرتبط

مامان دریا💓 مامان دریا💓 ۸ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۴ ماهگی