۳ پاسخ

بایولاکت هم میخوره پروبیوتیکه

قطره کولیک هم میدم

تا ۶ ماهگی بعدش میشه مولتی و اهن

سوال های مرتبط

مامان آیسا💖✨ مامان آیسا💖✨ ۱۲ ماهگی
مامان جوجه 👶 مامان جوجه 👶 ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان میکائیل♥️ماهلین مامان میکائیل♥️ماهلین ۱۲ ماهگی