واسه من ک درست بوده
من الان دقیق نمیدونم چند هفتمه
۸ دی بتام ۲۶۰۰ بود
ساکش هنوز تشکیل نشده بود قراره این هفته برم
برامن ۱۰ روز فرق داشت رفتم سونوگف جنین هس قلب نداره هنور
واسه من دقیق بود
بله برا منم درسته
سلام نه یه هفته برامنو زیاد زده نسبت به سونو قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.