۷ پاسخ

خیلی قشنگه منم خوشم اومدمبارکش باشه

مبارکش باشه عالیه

اخییییییی
مادر 😍🫠 خیلی نمکِ

کفش های دختر کوچولوت منو برد به دوران راهنمایی مدرسه بودم اول مهر عین همین کفشا رو خریدم عاشقشون بودم پوشیدم تا پاره شدن کتونی خریدم یادش بخیررر

من دخترم باید کفش طبی بپوشه واگرنه منم خیلی دوست دارم کفش های خوشگلم هست بخرم

پاهاش خوب شد دیگه نباید کفش طبی بپوشه؟

ای خداااا چقد اخه پرنسسییی

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایرا مامان کارن و کایرا ۴ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی