۳ پاسخ

ببر دکتر برات ازمایش زردی مینویسه اگه بالای ۱۳ باشه دستگاه باید بزاری پایین ۱۳ باشه قطره میده روزی دوبار بدی تا ۱۰ .۱۵ روزگی

ببری دکتر

ببرش دکتر بت میگ

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی