۵ پاسخ

اره از۳۶ اوکی

نرماله بدنه

ببین نوزاد زیر سه ماه دمای پایین بدن یعنی خون رسانی درست انجام نمیشه... مطمئنی درست گرفتی؟

اگه بدنش تو سینه و اینا سرد باشه اره سردشه
من دخترم بعصی وقتا دست و پاهاشم یخ میشه ولی بدنش گرمه میخوندم اشکالی نداره

زیر بغلی؟

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی