خانوما دما بدن پسرم ۳۵.۶ هست مشکلی هست ؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

اگه تب سنجی که داری از زیر بغل بچه گرفتی باید نیم درجه بهش اضافه بکنی

سردشه شاید
۳۶ و خرده ای معمولا هست

دمای اتاق چقدره ؟
اگه سرد نیست مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان فندق مَـن.. مامان فندق مَـن.. ۱۶ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۹ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان آرتام💙 مامان آرتام💙 ۳ ماهگی
مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان نازنین زهرا ❤ مامان نازنین زهرا ❤ ۱۵ ماهگی