۲ پاسخ

۳۷ و نیم نهایت نرمال بودن
یکم تب داره پاشویه کن
تب برش بده سر وقت
پاش پیاز حلقه شده بزار جوراب بپوشون تبش اومد پایین بردار
زیادم نپوشونش

یکم زیاده پاشویی کن با دستمال نم بگش گردنش پاهاش پیشونی قطره اشم بده

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی