خانما دما بدن بچم رو ۳۵رو ۳ خوبه یا بالاست؟

۶ پاسخ

این دما سنحارو میگن باید ۱درجه بالاتر حساب کنی همیشه ۱درجه کمتر نشون میدن. منم هربار اندازه میگیرم ۳۶نشون میده، پس یعنی ۳۷درجست

احتمالا سردشه دمای طبیعی بدن ۳۶ به بالا باید باشه

دختر دست بزن تن بچه ببین سرد نیست؟
این یا خرابه یا دور از جون بچت سردشه
دمای طبیعی ۳۶ به بالاست قشنگم

۳۷.۵دمای عادی بچه هاست

پایینم هست

عزیزم دمای طبیعی ۳۷
مطمئنی اشتباه نشده؟

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی