این دما برای بدن بچه خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

پسر بچه بدنش كلا داغ ميشه
حرارتش بالا ميشه
پسر من اكثرا بدنش داغه ولى تب نيست
داداشمم از بچگيش هميشه داغ بود الان هميشه بدون بلوز ميخوابه

تا ۳۷ خوبه

اگر دمای تب سنج عددش رو اظافه نیم درجه کنی و ۳۷.۸ و بالاتر نشون بده یعنی تب این میشه ۳۷.۴ تب نیست ولی خب چک کنی یساعت بعد بهتره

بالای 37 تب میشه

اره عزیزم خوبه.. یه جورایی لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی