پسر بچه بدنش كلا داغ ميشه
حرارتش بالا ميشه
پسر من اكثرا بدنش داغه ولى تب نيست
داداشمم از بچگيش هميشه داغ بود الان هميشه بدون بلوز ميخوابه
تا ۳۷ خوبه
اگر دمای تب سنج عددش رو اظافه نیم درجه کنی و ۳۷.۸ و بالاتر نشون بده یعنی تب این میشه ۳۷.۴ تب نیست ولی خب چک کنی یساعت بعد بهتره
بالای 37 تب میشه
اره عزیزم خوبه.. یه جورایی لب مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.