خانوما تب بدن بچم بالاست چیکار کنم

تصویر
۱۰ پاسخ

دست میزاری خیلی داغه بدن بچه منم از این تب سنج خریدم درست نشون میده

بچه ۲۸روزه رو لطفا سر خود دارو نده خدای نکرده پلاکت خونش میفته حتما ببر دکتر

دو تا حلقه پیاز بزار کف پاش عجیب جوابه

شیاف بذار هر ۳ساعت

از کجا فهمیدی تب داره بجز تب سنج

دست و صورتشو پاهاشو بشور،لباساشو دربیار ی زیردکمه کافیه،شیر زیاد بده تاببریش دکتر

برای تب شیاف استامنیوفن سریعتر از قطره ش عمل میکنه

ببرش دکتر زود

الان هم اومد رو ۳۸

پاشورش کن پاهاشو بزار تو آب اگه چسب تب هم داری بزار روپیشونیش

سوال های مرتبط