دست و پاشو با آب و کمی نمک پاشویه کن
آب و نمک تب رو پایین میاره
تبی که با هیچی پایین نمیاد احتمالا بدنش عفونت داره باید آنتی بیوتیک استفاده کنه
ویروس جدید اومده دختر من شش روز کلا تب داشت پاینم نمیاومد تیش ۳۹ اینا بود اسمش تب روزئولا هست
ولی داره دندون بالا در میاره
دختر منم و من چمیدونم چشه دیگه دکتردونم پر شدههه
دکتر بردم فقط گفت استامینوفن بده چندتا آزمایش نوشته
چقده تبش؟؟ ببین اگه اصلا قطع نمیشه و بالااس ببر اورژانس بیمارستان.
دکتر اونجا اگه دارو داد اصرار کن اگه میشه یه سرم تزریقی براش بزنن.استامینوفن تو سرم.
بگو چون خیلی بی تابه .دارو اثر نمبکنه.
ولی میتونی شیاف بزنی هر ۶ ساعت
و ایبوپروفن بدی هر ۸ سافت
تا سه روزم اگه پایین نیومد ازمایش باید بدی.
تو این سه روزم دیدی خیلی بالاس ببر همچنان بیمارستان
منم پسرم شبا تب میکنه
حتما ببر دکتر شاید بدنش عفونت داره
ببردکترخدایی نکرده بچه تشنج میکنه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.