۳ پاسخ

دکتر ب من گفت حدقل بیست دقیقه باید رو شونه باشه وگرنه شکمش باد میگیره

آره بابا یدونه هم کافیه

اره بابا مگ چقد شیر میخوره نینی ک توقع اروغ زیاد داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی