من اصلا بااین قضیه کنار نمیام نصفه شب شاید اتفاقی چیزی افتاد باید کنارش باشی من میترسم اصلا جدا ازخودم باشه
خب بهم میگن اگرجدانکنی دیگه تابزرگ بشه همینجورمیخواد پیش شمابخوابه وبعداجداکردنش سخته؟
الان که کوچیکه نهایت استفاده رو ازش ببر و کنارت بخوابون که انشالله بزرگ شد و داماد شد باز اونحا نگی پسرم کنارم بخوابه و از این حرفا
من یک چراغ خواب تو اتاقش روشن کردم بعدش هم روی تختش میذاشتم منم پایین تختش دراز میکشیدم، خوابش که برد میومدم تو اتاق خودمون، نصف شب هروقت که بیدار میشه سریع میرم پیشش که نترسه باز خوابش که برد میومدم اینطرف. شبای اول خیلی زیاد بیدار میشد ولی کم کم هی کمتر شد و الان فقط برای آب یا دستشویی بیدار میشه. قبل خواب هم حتما ببرش دستشویی که باز شب بیدار نشه. کتاب داستان و اینا هم خیلی خوبه براش بخونی
جدا نکن خوب نیست
برای چی جدا میکنی پیش خودتون بخوابون هر وقت بزرگ شد جدا میشه ازتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.