۴ پاسخ

زیر ۶ماه اب نمیدن
فرنی رو هم باشیر درست میکنم و موز

اخه 1قاشق اب به جایی بر نمیخوره
تو داروها و شرخشک هم اب هست

من که میدم از 2ماهگی دادم

اره من میدم با اجازه دکترش هم میدم گفته مشکلی نداره از کم شروع کن بیشترش کن به مرور

سوال های مرتبط

مامان سانیار💙شاهان🩵 مامان سانیار💙شاهان🩵 ۷ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی