بعد فرنی به بچه تون اب میدین؟
چقدر اب میدین؟

۱ پاسخ

آره
سه چارتا قاشق میدم

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آریاآرتا نیلا مامان آریاآرتا نیلا ۵ ماهگی