۱۰ پاسخ

نگران نباش منم ندارم برای بچه فبلیمم نداشتم البته.برای اطرافیانم عجیبه ولی ایندمدل منه.ولی در عوض بی حال و عصبی میشم تو بارداری

نه عزیزم هیچ اشکالی نداره خیلیا ندارن

داشته باشیم میگیم کاشکی نداشته باشم
نداشته باشیم میگیم چرا نداریم😒😣😣😣😂😂

خوشبحالت

منم ندارم وسوال هررروزمه🥲

خدا کنه اصلا نداشته باشی

منم ندارم

نه خوبه ک تهوع متنفرم

ن عالی هم هست

نه منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی