خانوما من حالت تهوع ندارم خوبه یا بد😐

۸ پاسخ

خوشبحالت

هنوز شروع نشده بزار شروع بشه دهنت سرویس میشه😂

از 8 هفته معمولا شروع میشه

بعضیا ندارن کلا نه بذ نیست

خداروشکرکن منم نداشتم الان گرفتم بدترچیزه 🥲

چند هفته ای؟
چه علایمی داری الان؟

خیلی زوده عزیزم. برای من از ۹ هفته شروع شد و خیلیم کم و بدون استفراغ بود

غصه نخور حالت تهوع تو هم میرسه

سوال های مرتبط

مامان داملا مامان داملا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری