خانوما عادیه من حالت تهوع ندارم ؟😂😵‍💫

۱۱ پاسخ

بچها نمیدونم چرا نمیخوام برم پیش دکتر زنان فقط ان تی بگیرم و سونوانومالی تموم

من ۱۰ هفتمه هیچ علامی ندارم

منم امروز صدای قلب بچمو شنیدم انشالله قسمت کسایی که منتظر این لحظه هستن😍🌹♥️😘

به هر دکتری اعتماد نکنین اگه هم مشکلی پیش اومد برین پیش یک دکتر دیگه ببین اونم هم همین تشخیص میده

من نه رو دخترم داشتم نه رو این یکی ولی خب اصلا از گوشت بدم میاد خیلی

زوده بابا بعد همه که علائمشون تهوع نیست
از بس توی فیلما نشون میدن اگر یه مرد هم بالا بیاره میگن بارداره😂

منم ندارم فقط بعد از غذا یه کوچولو تهوع و سوزش معده میگیرم

زوده زودهههه 😂ولی خداکنه نداشته باشی تا اخر

من از اواخر ۶ حالتام شروع شد هنوزم دارم

بله کاملا عادیه🤣

مامان من تا ۴ ماهگی نمیدونست منو حاملست اره عادیه😂

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری