اخه این عادیه ک حالت تهوع ندارم؟؟؟؟

۶ پاسخ

من اصلا نداشتم

منم ندارم میترسم🥲😅

منم ندارم خودم نگران بودم اما تو گهواره خانما گفتن مشکلی نداره

اره عزیزم عادیه من هم سر بارداری اولم هم الان حالت تهوع نداشتم

منم ندارم 😂 میترسم چون ندارم

هاا خوشبحالت من هنوز حالت تهوع دارم

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری
مامان داملا مامان داملا هفته بیستم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری