شیره انگور برای حالت تهوع خوبه یا بد؟

۴ پاسخ

برای تهوع هیچی بهتر از سیرابی نیس عالی

برای تهوع هر کسی به ی چیز خوب میشه بعضیا شیر انگور حالشون رو خوب میکنه بعضیا کشک میزارن دهانشون حالشون خوب میشه یکی بستنی میخوره خوب میشه باید خودت ببینی چی بهت سازگاره ولی در کل برای از بین رفتن کلی ویار سیرابی خیلی خوبه شاید اولش بهش حس خوب نداشته باشی ولی چند بار پشت هم مصرف کنی بعد میبینی که کلا دیگه ویار نداری

برای تهوع آدامس و بوی لیمو تازه رو میدونم که خوبه

چیزای شیرین تهوعو بدتر میکنن

سوال های مرتبط

مامان علی فاطمه مامان علی فاطمه ۵ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
امیر علی امیر علی قصد بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری