۴ پاسخ

با دست هستش خیلی درد میکنه البته اگه خودتو شل بگیری هیچی نمیفهمی

با دست هستش
زود تمام میشه چند ثانیه اس ولی واقعا دردناکه همون چند ثانیه
و روی باز شدن دهانه رحم خیلیییی تاثیر داره
من سر زایمان اولم روزی که دکتر معاینه تحریکی کرد فردا صبحش دهانه رحمم باز شده بود ۴ سانت

با دسته عزیزم

فکر کنم با دست باشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی