۳ پاسخ

منم پسرم از ببینیش خس‌خس صدا داره من خیلی ناراحتم براش پنج تا دکتر بردمش خوب نشد پیش دهدشتیان بردمش گفت رفلاکس داره دارو معده داد خوب نشد

ن از سینه نیست از بینیشه

من که به دخترم سرماخوردگی کودکان میدم.خوب شد.حوصله دکتر وهزارتا داروی دیگه ندارم.درمانگاه خیلی شلوغه میترسم ببرم بدتر بشه.

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی