۷ پاسخ

سلام خانما من ازمایش دادم مبگه اهن ام خیلی بالا هست ایا مشکل ساز هست بنظرتون

من ک از ۱۲ ۱۳ هفته طاق باز میخابیدمم کمردرد میشدم

از ۲۰ هفته

من نمیتونم نخابم

از بیست هفته
من کم کم از ۱۸هفته پهلوی چپ می‌خوابیدم که عادت کنم

۱۸ هفته ب بعد

از 18 هفته دیگه نخواب

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قند کوچولو مامان قند کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی