۳ پاسخ

میگن ۲۰ ولی من تز الان هر وقت طاق باز میخوایم خفه میشم

عزیزم من از هفته ۱۳دیکه طاق باز نخوابیدم دکتر گفت خوب نیست ،چون وارد ماه چهارم شدم

هفته ۲۰عزیزم.ولی سعی کن کم کم از الان خودتو عادت بدی

سوال های مرتبط

مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند کوچولو مامان قند کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان💙باران🩷 مامان ماهان💙باران🩷 ۱ ماهگی