ماهگرد یک ماهگی رو چجور گرفتین عکسشو میزارین؟😍

۱۲ پاسخ

این یکی

تصویر

اینجوری گرفتم

تصویر

از این کلیپ ها که بادکنک و کیک هست

اینم قند و عسل من 🥰🫀

تصویر

من اینحوری گرفتم

تصویر

من اینجوری گرفتم بدون رشوه هم واینمیستاد باید شیشه شیر دهنش باشه😅

تصویر

چ قشنگن۔۔۔
من با خرمالو گرفتمش۔۔۔
چون تو شکمم بود ھمش بھش مےگفتم خرمااالوووووے من

این ماهگرد پسرخواهرم

تصویر

من اینجوری گرفتم

تصویر

من با میوه میندازم

و از این

تصویر

من از این عکس خوشم اومد شاید اینجوری بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان ناردونه 🥹😍 مامان ناردونه 🥹😍 ۸ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی