امیرعلی قدش ۸۰ بود خوبه ؟
یسالگی

۳ پاسخ

فک کنم خوبه مهبد ماه پیش ۷۸ بود احتمالا یکسالگی میشه همون ۸۰
دکترش میگه قدبلنده

آره خیلی خوبه دختر منم همین بود

قد بلنده هزارماشالله

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی