دوستان من شله زرد خوردم مشکلی نداره

۸ پاسخ

سلام مامانا من امروز رفتم سونو ۱۶ هفته
جنسیت رو بهم گفتن ممکنه که تو هفته های بعد جنسیت نینیم تغییر کنه!؟
من خیلی استرس دارم نگرانم لطفا اگه کسی اینجوری شده بهم بگه 🥲

مبابا نوش جونت

نه چه مشکلی

نه زیاد نخوری و هرروز نخوری ایراد نداره

نه نوش جونت

خیلی نخوری به خاطر زعفرانش

نوش جونت

نه چ اشکالی..من هزاربار خوردم

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نگارین مامان نگارین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری